Больше информации по резюме будет доступно после регистрации

Зарегистрироваться

Кандидат

Мужчина, 32 года, родился 5 июля 1992

Самара, не готов к переезду, готов к командировкам

Junior System Administrator\IT Help Desk

Специализации:
  • Системный администратор

Занятость: полная занятость

График работы: полный день

Опыт работы 4 года 9 месяцев

Декабрь 2017Май 2018
6 месяцев
Zeta Group

Баку, zeta.az/

IT Manager’s Assistant
Roles and responsibilities: — Responsible for diagnosing & resolving hardware, software & end user’s problems  Acting as the first point of contact for all IT & technical queries  Developing the infrastructure and systems to meet the company’s needs  Involved in the rollout of software updates and patches  Investigate specialist and complex IT support issues  Communicating with third party technical specialists  Configuring and managing backup & restore procedures  Maintaining a wide range of computer hardware and software programs  Identifying & reporting on the budgetary implications of IT projects and upgrades  Troubleshooting network problems  DHCP Server Administration  Maintaining Print Server  ADDS Account Operator  Managing Exchange Admin Center  Managing Lync Admin Center  Responsible for allocating work to junior staff and induction training for new staff
Сентябрь 2013Декабрь 2017
4 года 4 месяца
Atl Group(Azerbaijan)

www.atltech.az/

Специалист по IT
Roles and responsibilities: — Responsible for diagnosing & resolving hardware, software & end user’s problems  Acting as the first point of contact for all IT & technical queries  Developing the infrastructure and systems to meet the company’s needs  Involved in the rollout of software updates and patches  Investigate specialist and complex IT support issues  Communicating with third party technical specialists  Configuring and managing backup & restore procedures  Maintaining a wide range of computer hardware and software programs  Identifying & reporting on the budgetary implications of IT projects and upgrades  Troubleshooting network problems  DHCP Server Administration  Maintaining Print Server  ADDS Account Operator  Managing Exchange Admin Center  Managing Lync Admin Center  Setting and managing local networks among department’s computers  Solving Citrix XenAPP users’ problems  Responsible for allocating work to junior staff and induction training for new staff

Навыки

Уровни владения навыками
Windows 7
Windows 8
Windows Xp
Active Directory
Ремонт ПК
MS Outlook
Настройка ПК
Сборка ПК
Windows Server 2012
Windows Server 2008 R2
MS Office
Internet
Администрирование серверов Windows
Настройка ПО
Английский язык
Офисная техника

Обо мне

Здравствуйте. С 2013-2017 годы работал сотрудником техподдержки в фиреме АTL Group. За 4 года работы в данной орагнизации,я сапортил наш оффис в начале карьеры,после чего был отпрвлен в кaчестве аутсорс поддержки в МЧС Азербайджана. C декабря 2017 по май 2018 работал в качестве ассистента ИТ менеджера в компании Zeta Group. Прошел курс по администрированию(70-410\411\412),Получил сертификат с курсов,а так же имеется сертификат Microsoft (70-410).Так же мною получен general IELTS сертификат(6.5) Не пью,не курю.

Высшее образование

2013
Азербайджанский Технический Университет
ТЕЛЕРАДИОКОММУНИКАЦИИ, инженер

Знание языков

РусскийРодной


АзербайджанскийC2 — В совершенстве


АнглийскийC2 — В совершенстве


Повышение квалификации, курсы

2016
Edu Tech
Edu Tech, MS server 2012 R2

Гражданство, время в пути до работы

Гражданство: Азербайджан

Разрешение на работу: Россия

Желательное время в пути до работы: Не имеет значения